Ez a kvíz több, mint egy egyszerű felmérés. Egy diagnosztikai eszköz, ami felvillantja vállalkozásod aktuális helyzetét, és rámutat arra, mely területeken van a legnagyobb fejlődési potenciál. Néhány perc alatt átfogó képet kapsz arról, hogyan állsz most, és konkrét tanácsokat adunk, hogy hol érdemes fejlesztéseket végrehajtanod.
Válaszaid alapján tanácsokat adunk, amelyekkel azonnal javíthatsz vállalkozásod hatékonyságán. Megmutatjuk, milyen lépésekkel érhetsz el tartós eredményeket.
Az általunk javasolt változtatások nem csak a munkafolyamatokat teszik zökkenőmentesebbé, de elősegítik az ügyfél-elégedettség növelését és az új üzleti lehetőségek felkutatását is.
Emellett a kvíz kitöltése rávilágít a potenciális fejlődési területekre is, amelyek talán eddig rejtve maradtak előtted.
Ha úgy érzed, állandóan túl vagy terhelve és sosem érsz a munka végére, a kvízünk segíthet megtalálni a probléma gyökerét és megoldásokat kínál a hatékonyabb időgazdálkodásra.
Elégedetlen vagy az ügyfélkezelési folyamataiddal? Fedezd fel, hogyan teheted őket hatékonyabbá, növelve ezzel ügyfeleid elégedettségét és hűségét.
Ha nem vagy biztos abban, hogy jelenlegi marketing stratégiáid a lehető legjobb-e, kvízünk felvázolja a legfrissebb és leginnovatívabb módszereket
Töltsd ki a kvízt, és tudd meg mi a következő szint a vállalkozásodban!
A fejlődés alapja a megfelelő önreflexió!
Válaszold meg ezt a pár kérdést amivel felmérhetjük a jelenlegi helyzetedet!
A kvíz végén kérlek add meg az e-mail címedet amire a elküldhetjük a kvíz eredményét!
Ha őszintén megválaszoltad a kérdéseket, akkor egy reális képet kaphatsz a következő lépésről! Vágj bele még ma!
Válaszd ki a legördülő menüből a rád legjobban jellemző választ!
2020 óta segítjük a magyar kis- és középvállalkozók online jelenlétét.
Eleinte weboldalakra fókuszáltunk, majd amikor tapasztaltabb vállalkozókká váltunk rájöttünk, hogy az nem minden esetben elegendő ha az ügyfeleink megtalálhatóak az interneten.
Felismertük, hogy egy pont után csak rendszerekben érdemes gondolkozni, nem elég ha az ügyfélszerzésben segítjük ügyfeleinket, hiszen a munka oroszlán része csak ezután következik.
Kapcsolattartás, ügyfélútvonal követés, visszajelzések és ami a legfontosabb az ügyfeleid kiszolgálása.
Ezekben segíthet egy jó rendszer, amely automatizmusokkal, sablonokkal és átláthatós növelésével teheti könnyebbé a vállalkozásod mindennapjait.
Figyelembe kell venni, hogy minden vállalkozás eljut arra a pont hogy már túl komplex lesz a “kockásfüzet”-hez.
Tudd meg hogy nálad eljött-e ez a pillanat!