Néhány infó erről a projektről:

Cél:
Brand népszerűsítése és ügyfélszerzés

Ügyfél:
Bernáth Tamás

Dátum:
2021 nyár
Tomi, az IjászAréna alapítója egy újonnan induló Archery Tag nevezetű közösségi játékkal különleges élményt nyújt céges csapatépítőknek és kikapcsolódni vagyó fiataloknak egyaránt.
Kíváncsi vagy a weboldalra?
Kattints a képre és nézd meg élesben!
Mi volt a feladat?

Az oldal látogatói ismerjék meg a játék menetét és szabályait

A játékkal szimpatizálóknak van lehetőségük időpontot foglalni

Automatizáltunk olyan folyamatokat mint: online fizetés és számlázás, visszaigazoló e-mailek és kupon kiküldés

Megalkotttuk az IjászAréna brand online megjelenését és fő üzeneteit

Készítettünk egy landing oldalt is, ahová célközönség terelünk Facebook hirdetésekkel
